Holz Maschinen Romania oferă clienților săi servicii de montaj, punere în funcțiune, mentenanță și service pentru toate tipurile de utilaje pentru prelucrarea lemnului, metalului și tablei prin centrele de service localizate în Bucuresti, Iași, Cluj. 

Toate interventiile de service se fac pe baza de comanda service, inaintata de client, care trebuie sa contina datele concrete ale echipamentului ( producator, model, an de fabricatie, scurta descriere a defectului sau a circumstantelor in care a survenit ) si urmeaza urmatoarea procedura:

-contactarea clientului in vederea stabilirii locului de interventie
-receptia echipamentului la locul stabilit
-efectuarea constatarii
-stabilirea pretului estimativ al reparatiei ( acolo unde este cazul )
-primirea acceptului clientului pentru reparatie
-lansarea comenzii pentru piesele de schimb
-repararea echipamentului
-efectuarea de probe de lucru
-instiintarea clientului privind finalizarea reparatiei
-predarea echipamentului catre client

Reparatiile efectuate beneficiaza de garantie in conditiile legii 479/2003, pentru echipamentele aflate in garantie perioada de imobilizare in service pentru reparatie se adauga la perioada de garantie oferita, iar pentru operatiile de mentenanta si service folosim numai piese de schimb originale, certificate de producatori.

Tarifele pentru prestarile de servicii efectuate de firma noastra, sunt:

-deplasare : 1,5 ron / km + TVA
-ora de manopera - mecanica : 75 ron / h + TVA
-ora de manopera - electrica / electronica / automatizari : 95 ron / h + TVA
-ora de manopera - pneumatica / hidraulica : 95 ron / h + TVA
-constatare : 250 ron + TVA

*       tarifele sunt valabile pentru programul normal de lucru, de 8 ore
**     pentru interventii care depasesc programul de lucru de 8 ore, costul interventiei se taxeaza in plus cu 50 %  din valoarea totala a prestatiei ( din valoarea manoperei )
***   interventiile urgente ( maxim 8 ore ) se taxeaza in plus cu 100 % ( din valoarea manoperei )
**** daca, complexitatea interventiei presupune deplasarea echipei service pentru mai multe zile, costurile de cazare si masa sunt suportate de catre client 

Interventiile de mentenanta, se fac numai pe baza de contract, cadenta, serviciile solicitate si costul, fiind reglementate prin clauzele acestuia.